در انتظار خبر خوب برای لیگ برتر؛ بازگشت تماشاگر به ورزشگاه جدی تر می شود؟

به گزارش وبلاگ چارگون، تهران (پانا) - این احتمال وجود دارد که در این هفته لیگ برتر تعداد بیشتری تماشاگر بتوانند دیدارهای لیگ برتر فوتبال ایران را از نزدیک تماشا کند.

در انتظار خبر خوب برای لیگ برتر؛ بازگشت تماشاگر به ورزشگاه جدی تر می شود؟

دو هفته از بازگشت آزمایشی تماشاگر به ورزشگاه های فوتبال در لیگ برتر ایران گذشته است و طی دو هفته گذشته به ترتیب استقلال و سپس پرسپولیس توانستند به صورت آزمایشی میزبان 5 هزار هوادار تیمشان در ورزشگاه آزادی باشند؛ اتفاقی که به بازگشت هیجان به فوتبال ایران کمک زیادی کرد و در همان دو بازی ثابت شد که حضور تماشاگر تا چه میزان بر مجذوب کننده تر شدن دیدارهای لیگ برتر کمک خواهد کرد.

حال با توجه به اینکه در جدیدترین رنگ بندی کرونایی کشور، شرایط ایران متعادل تر از قبل شده و تعداد شهرهای زرد و آبی بیشتر از قبل است، حدس های درباره هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران اوج گرفته و این احتمال وجود دارد که تا عصر امروز و صبح فردا اعلام شود که تعداد بیشتری از بازی های لیگ برتر با حضور تماشاگر (البته با رعایت پروتکل ها و به صورت محدود) برگزار خواهد شد.

البته تا زمانی که وزارت بهداشت مجوز رسمی صادر نکند، موضوعی درباره بازگشت هواداران به ورزشگاه قطعی نیست، اما بنابر شنیده ها و با توجه به زیرساخت های موجود در ورزشگاه ها احتمال دارد دیدار تیم های پرسپولیس - نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه آزادی؛ سپاهان - نساجی در ورزشگاه نقش جهان، پدیده - فجر سپاسی در ورزشگاه امام رضا و فولاد - تراکتور در ورزشگاه فولاد آره نا با حضور تماشاگر برگزار شود.

دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر روزهای دوشنبه و سه شنبه این هفته برگزار خواهد شد که در مهم ترین بازی های پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی در ورزشگاه آزادی روبروی نفت مسجد سلیمان قرار خواهد گرفت، استقلال مهمان صنعت نفت آبادان است و سپاهان هم از نساجی میزبانی می کند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "در انتظار خبر خوب برای لیگ برتر؛ بازگشت تماشاگر به ورزشگاه جدی تر می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در انتظار خبر خوب برای لیگ برتر؛ بازگشت تماشاگر به ورزشگاه جدی تر می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید