روباهِ صحرا! (+تصاویر)

به گزارش وبلاگ چارگون، اوایل هفته جاری فورد از سه نسخه مسابقه ای برانکو برای حضور در صحرا رونمایی کرد؛ اما کار فورد تمام نشده است. این شرکت امروز اقدام به معرفی برانکو 4600 مسابقه ای کرد که شباهت های زیادی به نسخه تولیدی جاده ای دارد البته این خودرو برای مسیرهای هموار طراحی مشده است.

روباهِ صحرا! (+تصاویر)

به گزارش وبلاگ چارگون، فورد می خواهد با این خودروی مسابقه ای در کلاس اولترا 4 استوک شرکت کند و قرار است معرفی آن برای مسابقات در اواخر سال جاری و برای باجا 1000 انجام شود.

این برانکوی آماده مسابقه بر پایه نسخه دو درب مجهز به پکیج ساسکش تولید شده و از همان پیشرانه 6 سیلندر 2.7 لیتری توئین توربوی اکوبوست و گیربکس 10 سرعته اتوماتیک نسخه استاندارد سود می برد البته برانکو 4600 بهبودهای زیادی داشته تا بتواند در محیط سخت مسابقه دوام بیاورد. از جمله این موارد می توان به سیستم تعلیق پرفورمنس با شوک های فاکس، ترمزهای ویلوود، لاستیک های 35 اینچی بی اف گوودیچ و رینگ های متد ریس اشاره کرد.

بسکمک از قطعات زیر بدنه برانکو نیز دارای قطعات هوی دیوتی همچون هاب پرتال جلوی 74، سیستم فرمان هیدرولیک Howe و بازوهای کنترل مهندسی تریتون هستند.

سپرهای فولادی ماژولار این تراک محصول فورد پرفورمنس بوده و همین شرکت وینچ وارن زئون را نیز تولید نموده است.

چراغ های LED آفرود نیز به بهبود میدان دید راننده کمک نموده و رول کیج نیز بر ایمنی کلی خودرو می افزاید.

برانکو 4600 همچنین اولین خودروی مسابقه ای است که تأییدیه فیا برای صندلی های آفرود ریکارو را دریافت نموده است.

این خودروی مسابقه ماه نوامبر وارد مسابقات خواهد شد. تست های برانکو 4600 از اواخر ماه جاری میلادی شروع می شود و فورد از آن به عنوان بستر آزمایش تجهیزات جانبی تائید شده استفاده خواهد کرد.

فورد برانکو هنوز وارد خط تولید نشده اما این موضوع دلیلی بر عدم تبلیغش توسط سازنده نیست.

منبع: پدال

منبع: جام جم آنلاین

به "روباهِ صحرا! (+تصاویر)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روباهِ صحرا! (+تصاویر)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید