خودرو

پشت پرده گران شدن خودروهای فرسوده در بازار

رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو های فرسوده به بیان توضیحاتی درباره علت گران شدن خودرو های فرسوده در بازار پرداخت.

13 شهریور 1402

قیمت محصولات ایران خودرو امروز چهارشنبه 25 مرداد 1402

خبرنگاران- قیمت محصولات ایرانخودرو در بازار آزاد امروز چهارشنبه 25 مرداد تفاوتی با معاملات دیروز ندارد و مدل های مختلف این کارخانه با همان ارقام دیروز خریدوفروش می شوند.

25 مرداد 1402

این شاسی بلند غول پیکر به ایران می آید، عکس

گجت نیوز نوشت: جتور تراولر به عنوان یک شاسی بلند آفرودی به زودی به وسیله بهمن موتور به بازار ایران عرضه خواهد شد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می شویم.

5 اردیبهشت 1402

پرکاربردترین سایبان باغ ویلا را بیشتر بشناسید

از گذشته تا کنون مردم از چهارچوب مکان دنجی مانند باغ انتظار کسب آسایش و آرامش را داشته اند؛ به همین علت در اغلب مواردی که مسئله ای جسمی و روحی دارند به این پناهگاه امن فرار می نمایند. درگذشته مردم تنها به داشتن یک فضای سبز جهت گذراندن اوقات فراغتشان قناعت...

1 اسفند 1401

بازار سیاه کد ملی مادران برای خرید خودرو

بازار سیاهی برای اجاره کد ملی مادران دارای دو فرزند و بیشتر ایجاد شده است. در سطح شهر نیز آگهی هایی برای خرید حق استفاده از کد ملی مادران دیده می گردد.

23 دی 1401

سفر به ماداگاسکار ، چگونه خوشگذرانی در ماداگاسکار را تجربه کنیم؟

ماداگاسکار در ساحل شرقی آفریقا واقع شده است ،این جزیره تقریبا به مقدار فرانسه وسعت دارد و سومین جزیره بزرگ جهان است،جمعیتی بالغ بر 20 میلیون نفر دارد اما با این وجود سالانه تنها حدود 325000 جهانگرد به این جزیره می آیند. من سفر به ماداگاسکار داشته ام و حدود...

16 دی 1401

بازسازی پل سنگ بست فریمان با 15 میلیارد ریال هزینه

عملیات بازسازی و مقاوم سازی پل سنگ بست فریمان با هدف ارتقا و تداوم خدمات و کاهش آسیب پذیری، انجام شد.

9 آبان 1401

برترین برند باتری یو پی اس در ایران

باتری یو پی اس واسط بین برق شهری و تجهیزات الکترونیکی است. برق شهری که معمولا با نوسانات برق همراه بوده و با تغییرات ناگهانی در مدار روبرو می گردد امکان آسیب رسیدن به وسایلی که به برق وصل میگردد را بالا میبرد اما یو پی اس این مشکل را حل نموده و از نوسانات...

17 مهر 1401

برترین زمان تعویض روغن بعد از تعمیر موتور

تعویض روغن خودرو برای سلامتی قطعات و وسیله نقلیه شما بسیار لازم است. روغن خوب و تمیز عملکرد خودروی شما را بهبود می بخشد و عمر موتور را افزایش می دهد. بسیاری از رانندگان صرفاً به مسافت پیموده شده به عنوان معیاری برای مشخص زمان احتیاج به تعویض روغن خود متکی...

24 شهریور 1401

اقامتگاه بومگردی عطارد

اقامتگاه بوم گردی عطارد دارای 4 باب اتاق کف خواب 9 متری به ظرفیت 4 نفر می باشد و در مجموع این اقامتگاه امکان اسکان و پذیرایی از 20 توریست را دارد.

14 مرداد 1401

مقایسه کیا سورنتو نسل سوم با نیسان ایکس تریل و میتسوبیشی اوتلندر

کمپانی کیا موتورز کره ای در حال حاضر رقبای زیادی مانند نیسان (Nissan)، تویوتا (Toyota) و … پیش رو دارد. در این مقاله، به بررسی محصولات آنها یعنی به مقایسه کیا سورنتو 2400 سی سی با نیسان ایکس تریل و میتسوبیشی اوتلندر 2016 می پردازیم. با ما همراه باشید.

9 مرداد 1401

ناقوس خداحافظی با استیشن واگن های مرسدس بنز

خودروهای استیشن واگن، گونه ای از خودروهایی کشیده تر از سدان هستند که برای خانواده های پرجمعیت آمریکایی و بعلاوه برخی از کشورهای اروپا دارای بازار و مقبولیت خاصی برای مشتریان هستند، اما در یکی دو دهه اخیر با رشد بازار و درخواست زیاد برای خودروهایی مانند...

8 مرداد 1401

برترین خودروهای مناسب مسافرت در ایران کدامند؟

برترین ماشین برای مسافرت کدام است؟ وقتی تصمیم به سفر با خودروی شخصی داشته باشیم، اولین نکته ای که در نظر گرفته می گردد، شرایط خودرو است: اینکه خودروی ما تا چه حد مناسب سفری است که در پیش داریم. احتمالاً برای شما هم پیش آمده که بعد از یک سفر با خودرو، احساس...

8 مرداد 1401

تفاوت تیبا 1 و تیبا 2 در چیست؟

تفاوت تیبا 1 و تیبا 2 در چیست؟ در این مطلب مقایسه خودرو قصد داریم بیشتر درباره این خودروی به اصطلاح مینیاتور بیشتر بدانیم و ببینیم که تیبا 1 و تیبا 2 چه فرقی با هم دارند.

6 مرداد 1401

مینی خودروی سه درب فانتزی BAW Yuanbao

خودروساز چینی Beijing Auto Works (BAW) به تازگی یک خودروی الکتریکی کوچک به نام Yuanbao با برد 170 کیلومتر در چین عرضه نموده است.

2 مرداد 1401

لوکس ترین مراکز خرید تهران را بشناسید

مراکز خرید تهران فقط به بازارهای قدیمی نظیر بازار بزرگ تهران و بازار تجریش خلاصه نمی شوند و پاساژهای مدرنی در گوشه وکنار مرکز فعال هستند که مشتریان پروپاقرص خود را دارند.

29 تیر 1401

سفر اپ: اسنپ سفرهای درون شهری را ساده تر می نماید

اسنپ نام سرویسی برای کرایه خودرو است که کاربران به وسیله آن می توانند برای سفرهای درون شهری خود اتوموبیلی را سفارش دهند. در این مقاله از سفر اپ به معرفی این اپلیکیشن می پردازیم. همراه خبرنگاران باشید.

27 تیر 1401

علیرضا اکبرپور: مطمئن باشید توانایی سرمربیگری در استقلال را دارم

علیرضا اکبرپور، بازیکن اسبق استقلال در مصاحبه با خبر ورزشی، درباره شرایط این روز های استقلالِ بدون سرمربی اظهاراتی را بیان کرد.

25 تیر 1401

افت 54 درصدی فراوری محصولات معدنی، شمش آلومینیوم؛ رکورددار رشد فراوری

به گزارش خبرنگاران، آمار منتشرشده از سوی وزارت صمت، از افت 54 درصدی محصولات معدنی در سال 1400 حکایت دارد. در این میان بیشترین رشد فراوری مربوط به شش آلومینوم با رشد 25 درصدی است.

22 تیر 1401

سریع ترین خودرو های شاسی بلند مدل 2022

سراغ مجموعه ای از خودرو های شاسی بلند با مدل 2022 می رویم که شرایط عملکرد پیشرانه علت اصلی ورود آن ها به فهرست بوده است.

4 تیر 1401
تعداد: (88)