رونمایی از سیستم بیمه گری الکترونیک اتومبیل

به گزارش وبلاگ چارگون، سیستم بیمه گری الکترونیک اتومبیل در برخی بیمه ها فراهم شده که در تصادفات هزینه بازدید را کاهش می دهد و برنامه بازدید صرفا با کاربری و دستگاه تلفن همراه کارشناس بازدید امکانپذیر است.

رونمایی از سیستم بیمه گری الکترونیک اتومبیل

به گزارش وبلاگ چارگون، سیستم بیمه گری الکترونیک بیمه حکمت با عنوان باب نو با حضور معاون نظارت بیمه مرکزی و مدیران صنعت بیمه رونمایی شد.

طبق اعلام مسئولان این بیمه، در راستای بکارگیری فناوری های نوین و خدمت رسانی سریع تر، نسبت به طراحی و تولید زیر ساخت های سیستم یکپارچه بیمه گری الکترونیک اقدام شده که یکی از زیر سیستم های آن جهت مکانیزه کردن فرآیند بازدید اولیه بیمه های خودرو، در شعب منتخب اجرا شده است.

بر این اساس در این سیستم امکان تعریف سیاست ها و کنترل های مورد نظر مدیریت بیمه های اتومبیل در فرآیند و عملیات بازدید اولیه، فراخوانی سیستمی اطلاعات پیش نویس بیمه نامه از سیستم متمرکز بیمه گری جهت ثبت درخواست بازدید، امکان اختصاص بازدید به کارشناس مورد نظر در شعبی که چندین کارشناس بازدید وجود دارد، فراهم شده است.

همچنین بکارگیری برنامه بازدید صرفا با کاربری و دستگاه تلفن همراه کارشناس بازدید، اخذ تصاویر و فیلم بر اساس استانداردهای تعیین شده در برنامه موبایل بازدید اولیه، رمزنگاری داده ها، تصاویر و فیلم بازدید بر روی دستگاه تلفن همراه و عدم دسترسی به این اطلاعات از طریق برنامه مدیریت فایل های دستگاه تلفن همراه، استفاده از آخرین فناوری های فشرده سازی در ذخیره سازی و ارسال اطلاعات بازدید به سرور سیستم بیمه گری الکترونیک از دیگر شرایطی است که این سیستم دارد.

با بیمه گری الکترونیک، رمزنگاری داده ها، تصاویر و فیلم بازدید اولیه روی سرور سیستم بازدید و عدم ویرایش و حذف اطلاعات توسط کاربران سیستم فراهم می شود و ضبط فیلم از اطراف خودرو جهت جلوگیری از تقلبات بازدید، حذف اطلاعات بازدید از روی دستگاه تلفن همراه، پس از انتقال آن به سرور سیستم بازدید اولیه نیز وجود دارد.

در این بین می توان ثبت چندین بازدید اولیه در یک روز روی برنامه تلفن همراه داشت و هزینه های بازدید اولیه را کاهش داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "رونمایی از سیستم بیمه گری الکترونیک اتومبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از سیستم بیمه گری الکترونیک اتومبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید