سفر اپ: اسنپ سفرهای درون شهری را ساده تر می نماید

به گزارش وبلاگ چارگون، اسنپ نام سرویسی برای کرایه خودرو است که کاربران به وسیله آن می توانند برای سفرهای درون شهری خود اتوموبیلی را سفارش دهند. در این مقاله از سفر اپ به معرفی این اپلیکیشن می پردازیم. همراه خبرنگاران باشید.

سفر اپ: اسنپ سفرهای درون شهری را ساده تر می نماید

روزانه افراد بسیار زیادی در سراسر دنیا از نقطه ای از شهر به نقطه دیگر سفر می نمایند. این سفر های درون شهری گاهی به وسیله اتومبیل شخصی و گاهی به وسیله خودرو های عمومی صورت می گیرد. اما یافتن تاکسی برای رسیدن به مقصد نیز خود نیازمند زمان کافی است و باید خودتان را به مسیرهایی برسانید که خودروهای حمل و نقل عمومی از آنجا عبور می نمایند. یکی دیگر از روش های سفر های درون شهری استفاده از آژانس ها است. آژانس ها مدت بسیار زیادی است که در ایران فعالیت می نمایند. اما از آن جایی که دنیای فعلی دنیای تکنولوژی است، بهتر این است که کرایه یک تاکسی را نیز به صورت آنلاین انجام دهیم. به طور حتم قابلیت های بیشتری نیز در اختیارمان خواهد بود. چندی پیش در مقاله ای از وبلاگ چارگون با اپلیکیشن Uber که یک سرویس دنیای برای کرایه خودرو بود آشنا شدیم. حال در این مقاله با سرویس اسنپ که تاحدودی نسخه ایرانی Uber است آشنا می شویم.

اسنپ (Snap) مدتی است که در تهران فعالیت می نماید و در این مدت نسبتا کوتاه نیز توانسته توجهات بسیاری را به خود جلب کند. کاربران به وسیله اپلیکیشن این سرویس که هم برای اندروید و هم برای iOS منتشر شده است می توانند مبدا و مقصدشان را معین نمایند و یک خودرو برای این سفر درون شهری سفارش دهند. امکان برآورد هزینه این سفر نیز به وسیله اپلیکیشن وجود دارد. با ثبت سفارش اطلاعاتی در مورد خودرو ارسال شده نمایش داده می گردد و تا اتمام سفر نیز می توانید خودرو را روی نقشه مشاهده کنید. یکی دیگر از قابلیت های جالب این سرویس نیز پرداخت هزینه های آن به صورت آنلاین است. بدین صورت که کاربر می تواند به وسیله اعتبار موجود در حساب اسنپ اش هزینه سفر درون جاری را پرداخت کند. اسنپ فعلا تنها در تهران قابل استفاده است. گفتنی است که اپلیکیشن مذکور از زبان های فارسی، انگلیسی و فرانسوی پشتیبانی می نماید. برای دانلود اپلیکیشن اسنپ برای تلفن هوشمندتان می توانید به وسیله لینک های زیر وارد عمل شوید.

دانلود از کافه بازار

منبع: کجارو / کجارو

به "سفر اپ: اسنپ سفرهای درون شهری را ساده تر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر اپ: اسنپ سفرهای درون شهری را ساده تر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید