سهرابیان: در بازی های آسیایی مدال های خوش رنگی را کسب خواهیم کرد

به گزارش وبلاگ چارگون، رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: ورزشکاران از شرایط خوبی برخوردار هستند و در چند ماه به جای مانده تا مسابقات هانگژو با مدیریت مربیان تمرینات خوبی را دنبال می نمایند.

سهرابیان: در بازی های آسیایی مدال های خوش رنگی را کسب خواهیم کرد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ چارگون، علیرضا سهرابیان در مصاحبه با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان درخصوص حضور ورزشکاران در باز های آسیایی هانگژو گفت: رشته های کایاک و کانو در آب های آرام، روئینگ تیم آقایان و بانوان به صورت قطعی معین شدند و تمرینات خود را انجام خواهند داد تا به بازی های آسیایی هانگژو اعزام شوند.

وی اضافه نمود: در رشته اسلالوم یک ورزشکار آقا و یک ورزشکار خانم هم مشخص شدند، اما همه اعزام ها را به رکوردگیری این ورزشکاران تا خردادماه موکول کردیم. در رشته دراگون بوت هم به علت اینکه یک ورزش گروهی است و تعداد ورزشکاران زیادی دارد به عهده کمیته ملی المپیک گذاشتیم تا رکورد هایی که مدنظر دارند را روی تیم ملی آقای و بانوان اعمال نمایند و اگر نمره قبولی از کمیته ملی المپیک دریافت کردند به این مسابقات اعزام شوند.

وی با تاکید بر اینکه مدال های کسب شده از سوی فدراسیون در بازی های آسیایی دو رقمی خواهد بود، اعلام کرد: چهار سال گذشته به مسئولان قول دادم در بازی های آسیایی هانگژو تعداد مدال های قایقرانی را دورقمی کنیم چرا که پتانسیل کسب مدال داریم.

سهرابیان ادامه داد: به وسیله خیرین، وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک حمایت شدیم و ان شالله بتوانیم جواب حمایت و اطمینان شان را بدهیم و با مدال های خوشرنگ به کشور برگردیم.

رییس فدراسیون قایقرانی در بخش دیگر سخنانش در خصوص بیمه تکمیلی ورزشی گفت: کار بسیار خوبی اجرا شده و ان شاءالله اینگونه حمایت ها ادامه داشته باشد تا تمامی مسائل ورزشکاران حل گردد.

سهرابیان بیمه ورزشی را در جذب مخاطب تاثیرگذار دانست و اضافه نمود: در روی آوردن جوانان به ورزش عوامل زیادی دخیل هستند و بیمه ورزشی می تواند در روی آوردن جوانان به ورزش تاثیر داشته باشد و با کمک و کمک دیگر اورگان ها بتوانیم مسائل ورزشکاران را رفع کنیم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "سهرابیان: در بازی های آسیایی مدال های خوش رنگی را کسب خواهیم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهرابیان: در بازی های آسیایی مدال های خوش رنگی را کسب خواهیم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید