عبادی: به دنبال بهترین نتیجه در لهستان هستم

به گزارش وبلاگ چارگون، قهرمان کاپ آسیا تایلند پیش از اعزام به مسابقه های جهانی لهستان گفت: از مدت ها قبل منتظر شرکت در مسابقه های جهانی لهستان بودم و سعی خواهم کرد بهترین عملکرد را در این رقابت ها داشته باشم.

عبادی: به دنبال بهترین نتیجه در لهستان هستم

اسماعیل عبادی در گفت وگو با وبلاگ چارگون در رابطه با شرایط خود برای شرکت در رقابت های دنیای لهستان که 5 مرداد راهی این رقابت ها خواهد شد، اضافه نمود: با توجه به این که مدت 2 هفته است از کاپ آسیا چین تایپه برگشتم و فاصله زمانی کمی برای شرکت در مسابقات دنیای لهستان دارم، در این مدت کوتاه سعی کردم با چند روز استراحت و ریکاوری به شرایط آمادگی قبلی خود برگردم. در حال حاضر نیز مدت یک هفته است همراه پریسا براتچی در اردوی آمادگی بسر می برم و تا روز چهارشنبه قبل از اعزام به این تورنمنت تمرینات ادامه خواهد داشت. البته مدتهاست که منتظر شرکت در مسابقات دنیای لهستان هستم و برای این منظور نیز تمرین های سختی را پشت سر گذاشتم تا بتوانم بهترین عملکرد را در لهستان داشته باشم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تصور می کنید مدال طلایی که در کاپ آسیا چین تایپه کسب کردید در لهستان نیز به چه پیروزیتی دست پیدا کنید، گفت: بازی های دنیای قابل مقایسه با آسیا نیست و در این رقابت ها بهترین های دنیا که پیروز به کسب سهمیه شده اند، حضور دارند. بدون شک کار سختی پیش رو داریم و برای کسب مدال باید به سختی مبارزه کنیم.

عبادی اظهار کرد: در تمرین های بوشهر رکورد خوبی را جابه جا کردم که در چین تایپه تا حدودی رکوردم نسبت به اردوی بوشهر افت پیدا کرد. امیدوارم تا قبل از مسابقات دنیای لهستان و ظرف چند روز آینده که در اردوی آمادگی بسر می برم، رکوردم را ارتقا ببخشم و با شرایط بهتری در این رقابت ها حضور پیدا کنم. البته احساس می کنم انتظارم از خودم بیشتر است. چون در چین تایپه با توجه به بد بودن شرایط جوی رکورد 699 زدم که تصورم رکوردی بهتر از این بود. بنابراین در لهستان باید رکوردی بالای 705 بزنم تا شرایطم را برای مدال نزدیکتر کنم.

قهرمان کاپ آسیا چین تایپه اضافه نمود: مسابقه های دنیای لهستان از اهمیت بالایی برخوردار است و چون به نوعی مسابقات المپیک برای رشته های غیرالمپیکی است، کسب بهترین نتیجه در این تورنمنت برای من مهم است و از خیلی وقت پیش منتظر شرکت در مسابقه های دنیای لهستان بودم تا رکورد خوبی را در این رقابت ها جابه جا کنم.

وی با بیان اینکه در رقابت های دنیای لهستان در بخش انفرادی و میکس شرکت خواهیم کرد، گفت: در حال حاضر رنکینگ من در دنیا 7 است و پریسا براتچی 9 است. امیدوارم بتوانیم در هر دو بخش به نتایج قابل قبولی دست پیدا کنیم. هرچند کسب بهترین نتیجه بستگی به شرایط مسابقات دارد. البته در میکس تیم با ترکیب پریسا براتچی که تا به امروز نتایج خوبی را در مسابقه های مختلف کسب نموده و رکوردهای قابل قبولی را در تمرین ها از خود به ثبت رسانده است، می توانیم بهترین عملکرد را رقم بزنیم.

عبادی در سرانجام گفت: امیدوارم از این مسابقات همانند چین تایپه با دست پر بازگردیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "عبادی: به دنبال بهترین نتیجه در لهستان هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبادی: به دنبال بهترین نتیجه در لهستان هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید