لوازم سفر: ساک هایی شیک برای انواع سلیقه ها

به گزارش وبلاگ چارگون، انتخاب ساک مطابق استایل شخص

یکی از کلیدی ترین رمزهای داشتن یک سفر راحت، انتخاب یک چمدان یا ساک دستی مناسب است. اگر با خودتان صادق باشید و کمی فکر کنید می بینید تا حالا بارها شده که وسایل مورد نیازتان را به خاطر کوچک بودن یا نداشتن فضا به میزان کافی، نبرده اید و یا آنقدر بزرگ بوده که موقع حمل آن به دردسر افتاده اید. در این نوشتار از خبرنگاران نمی خواهیم راجع به چمدان های معمولی صحبت کنیم بلکه چمدان های و ساک های هیجان انگیزی به شما معرفی می کنیم. ساکهایی که در عین شیک بودن، کارا هم هستند:

لوازم سفر: ساک هایی شیک برای انواع سلیقه ها

اگر ماجراجو هستید

اگر کسی هستید که مدام هوای سفر به سرتان می زند، باید با کیف های سبک وزن سفر کنید. این ساک بسیار کاربردی است و به راحتی می توانید آن را روی شانه تان بیندازید و بدوید تا از پرواز جا نمانید. این ساک اسپرت است، اما در کنار آن که به راحتی می توان همه چیز را از آن بیرون آورد، استایلی زیبا و منحصر به فرد دارد.

اگر سبک اما شیک سفر می کنید

شما از آن دسته بچه مدرسه هایی بودید که هرگز از کوله پ شتی استفاده نمی کردید؟ آیا برای گذران تعطیلات آخر هفته خود راهی جاده ها هستید؟ درست مثل یک مسافر لحظه آخری، احتیاج نیست چمدانی بزرگ برای سفرتان آماده کنید. در عوض، ساکی شبیه این ساک شیک و زیبای Gucci انتخاب کنید. درست مثل خودتان زیبا و خلاقانه است.

اگر استایل اسپرت دوست دارید

استایل ورزشی فقط یک تیپ برای لباس پوشیدن نیست، بلکه یک سبک زندگی است. شاید وقتی به سمت فرودگاه می دوید یا در حال پرواز با هواپیما هستید، این جمله مفهوم بیشتری داشته باشد. آسودگی و سبکی را با این چمدان چرخ دار تومی (Tumi) که به رنگ دریا است، تجربه کنید.

اگر براق دوست دارید

هیچ چمدان چرخ داری به زیبایی و شیکی این کیف با آن رنگ بژ براق ندیده اید. این گزینه برای تمامی کسانی که نمی خواهند کیفی سنگین را بر شانه خود حمل نمایند اما دوست دارند مجذوب کننده به نظر برسند، مناسب است. علاوه بر این، باید دانست که پیدا کردن چمدان های چرخ داری که فوق العاده زیبا، کاربردی و شیک باشند، آسان نیست.

اگر سرزنده هستید

بداخلاقی مسافران در فرودگاه عادی است، اما نه برای شما دوست عزیز! اگر قصد رفتن به سفری عالی دارید، تمام کارهای خود را انجام داده و با لبخند منتظر پرواز خود هستید، این چمدان چرمی با طرح ستاره برای شما مجذوب کننده خواهد بود.

اگر شیک هستید

چه برای کار چه برای سرگرمی، سفر جزئی لوکس از زندگی شما است. با همراه داشتن این چمدان، ظاهر مجلل خود را حفظ خواهید کرد. رنگ خنثی این چمدان به گونه ای است که نگران تضاد آن با لباس های خود نخواهید بود.

برای دنیا گردان با ظاهری فریبنده

چمدان استلا مک کارتنی (Stella McCartney) ؟ این کیف شایسته پرواز با فرست کلاس است.

منبع: mydomaine.com

منبع: الی گشت

به "لوازم سفر: ساک هایی شیک برای انواع سلیقه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوازم سفر: ساک هایی شیک برای انواع سلیقه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید