محمد موسوی فحاشی کرد و کناره گیری کرد

به گزارش وبلاگ چارگون، در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال مردان تیم های شهداب یزد و نیان الکترونیک خراسان به مصاف هم رفتند و تیم یزد که میزبان هم بود حریف خود را سه بر دو شکست داد.

محمد موسوی فحاشی کرد و کناره گیری کرد

در حاشیه حضور تیم نیان الکترونیک خراسان در یزد بین محمد موسوی بازیکن مشهد و رضا زندی سرپرست این تیم مشاجره و بحث شکل می گیرد که در نتیجه آن سرپرست تیم نیان از سمت خود استعفا می دهد.

رضا زندی در گفت وگو با ایسنا به مشاجره با محمد موسوی پیش از ملاقات با شهداب یزد اشاره و بیان نمود: قرار بود دوستان خودشان بلیت یزد به تهران را تهیه نمایند و تمام دوستانی که قصد داشتند به تهران بروند این کار را انجام دادند اما آقای موسوی فکر کرد چون بازیکن بزرگی است باید تمام موارد برایش به نحو احسن انجام گردد و متاسفانه بلیت تهیه نکرده بود. دقیقه 90 وقتی متوجه شد بلیت ندارد با فحاشی و حرف های بسیار زشت در انظار عموم با من برخورد کرد. اگر آرام می گفت و بلیتی برای تهران نبود، روی کولم سوارش می کردم و می بردم اما رفتار بدی داشت.

او در ادامه بیان نمود: برای تیم خیلی زحمت کشیده ام اما دیدم دیگر صلاح نیست در این گروه باشم. وقتی حرمت ها شکسته می گردد فردا من هم مجبور می شوم جواب آقا سید را بدهم که درست نیست. نیان باشگاه منظم و بزرگی است و هیچ فشاری از سمت باشگاه برای استعفا به من وارد نشد، حتی چندین بار گفتند استعفایت مورد تایید نیست. یکی از بزرگان باشگاه هم زنگ زد و گفت که شما را تحت هیچ شرایطی از دست نمی دهیم. قرار است فردا جلسه ای برگزار گردد و صحبت کنیم.

زندی در واکنش به این که اگر محمد موسوی مقصر است باید توبیخ گردد؟ بیان نمود: قرار است کمیته انضباطی برگزار گردد و موضوع را آنالیز کند.

سرپرست تیم نیان الکترونیک خراسان گفت: آقا سید 12، 13 سال از من کوچک تر است و باید حرمت بزرگتر را حفظ کند. با تمام وجودم برای این تیم و بازیکنان زحمت می کشم اما با بی ادبی وگستاخی با من صحبت کرد. در شرکت نیان همه تحصیلات عالیه دارند و همه کنار هم به نحو احسن کار می نمایند. به همین علت نباید این افراد را با این حرکات نسنجیده دلسرد کرد.

منبع: فرارو

به "محمد موسوی فحاشی کرد و کناره گیری کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد موسوی فحاشی کرد و کناره گیری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید