نصیرزاده: خطیبی از شرایط ناراضی بود، فردا سرمربی جدید انتخاب می شود

به گزارش وبلاگ چارگون، مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز گفت: در جلسه فردا با اعضای هیئت مدیره سعی می کنیم از بین 3 گزینه یک نفر را به عنوان سرمربی جدید تیم انتخاب کنیم.

نصیرزاده: خطیبی از شرایط ناراضی بود، فردا سرمربی جدید انتخاب می شود

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز در گفت و گو با ، درباره جدایی رسول خطیبی از این تیم گفت: امروز خطیبی در باشگاه حاضر شد و پس از صحبت هایی که کرد تصمیم گرفت از تیم جدا شود. او سرمربی خیلی خوبی و توانست نتایج فوق العاده ای را کسب کنم. با اینکه ما با جدایی او مخالف بودیم، اما خود او از شرایط ناراضی بود و ترجیح داد قراردادش را کند.

او درباره اینکه چه کسی قرار است به جای خطیبی به عنوان سرمربی انتخاب شود خاطرنشان کرد: با 3 گزینه صحبت هایی را انجام داده ایم و قرار است فردا در جلسه ای که با حضور تمامی اعضای هیئت مدیره تشکیل می شود، یک نفر را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کنیم.

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در انتها نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر پیروز شد با رسول خطیبی در جایگاه نهم جدول رده بندی قرار گیرد.

در خبر ها آمده بود که خطیبی با باشگاه آلومینیوم اراک به توافق رسیده و قرار است از این به بعد به عنوان سرمربی جدید در این تیم فعالیت کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نصیرزاده: خطیبی از شرایط ناراضی بود، فردا سرمربی جدید انتخاب می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصیرزاده: خطیبی از شرایط ناراضی بود، فردا سرمربی جدید انتخاب می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید