260 خودرو آماده برف روبی است

به گزارش وبلاگ چارگون، شهر: 260 خودرو در حوزه نمک پاشی و برف روبی انجام وظیفه خواهند کرد که 190 دستگاه از این خودروها به مناطق اختصاص داده شده است.

260 خودرو آماده برف روبی است

به گزارش شهر، پیروز حناچی، شهردار تهران بعد از ظهر امروز با حضور در مرکز مدیریت پسماند از تجهیزات و ادوات شهرداری برای برف روبی و مقابله با یخبندان احتمالی معابر شهری بازدید کرد.

در جریان این بازدید شهردار تهران از خودروهای جدید برف روب و نمک پاش شهرداری که به صورت هوشمند و بر اساس دمای هوا اقدام به نمک پاشی می نمایند هم بازدید کرد. 35 دستگاه از این خودروها که توانایی حرکت در معابر باریک شهریه تهران را هم دارند سال جاری به انجام وظیفه در سطح شهر خواهند پرداخت.

پیروز حناچی در حاشیه بازدید خود در جمع وبلاگ چارگون گفت: سال جاری بر اساس تجربه سال های قبل تجهیزات ویژه ای در حوزه برف روبی و نمک پاشی انجام وظیفه خواهند کرد. 260 خودرو در حوزه نمک پاشی و برف روبی انجام وظیفه خواهند کرد. 190 دستگاه از این خودروها به مناطق اختصاص داده ، 70 دستگاه در اختیار مراکز حساسی مانند سازمان بهشت زهرا، آرادکوه و برج میلاد قرار خواهد گرفت ، 35 دستگاه از این خودروها برای معابر کم عرض ساخته شده اند. علاوه بر این ها 92 دستگاه تیغه برف روبی هم به مناطق تحویل داده شده و پنج ایستگاه دپوی نمک یه همراه 10 خودروی عظیم مخصوص برف روبی عظیم راهی عظیمراه ها با ذخیره 150 تن نمک قرار داده شده است.

حناچی در ادامه با اشاره به رونمایی از سامانه های مدیریت خدمات شهری، گفت: یکی از سامانه ها وظیفه توزین پسماند و یکی هم مدیریت دستگاه زباله سوزی را انجام می دهد.

حناچی در پاسخ به این سوال که آیا سال جاری با استفاده از این تجهیزات، دیگر مثل سال قبل شاهد یخبندان در خیابانها نخواهیم بود گفت: در سال گذشته برفی که در آبان سال گذشته آمد، خیلی زود رخ داد و همه را غافلگیر کرد اما سال جاری تمام کوشش ما این است که اتفاق نیفتد.

خبرنگار: اکبر بیاتی

منبع: خبرگزاری آریا

به "260 خودرو آماده برف روبی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "260 خودرو آماده برف روبی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید