آیفون های 2022 احتمالا حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر خواهند داشت

به گزارش وبلاگ چارگون، مشهورترین تحلیلگر محصولات اپل، مینگ چی کو، به تازگی گفته که اپل ممکن است در سال 2022 از سنسور تشخیص اثر انگشت Touch ID در زیر نمایشگر بعضی مدل های آیفون استفاده کند.

آیفون های 2022 احتمالا حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر خواهند داشت

این تحلیلگر در گزارش تازه منتشر شده برای سرمایه گذران، گفته است که اپل می خواهد از چهار مدل آیفون در سال 2022 رونمایی کند. البته باید گفت که این شخص پیش تر گفته بود که آیفون 13 مینی آخرین نسل از آیفون مینی است که اپل با نمایشگر 5.4 عرضه خواهد نمود.

در این گزارش تازه منتشر شده به وسیله این شخص، کو با تأکید دوباره بر روی صحبت های قبلی خود اسم نموده است که آیفون های معرفی شده در سال 2022 دارای دو عضو با نمایشگر 6.1 اینچ و دو عضو دیگر با نمایشگر 6.7 اینچ خواهند بود.

مدل رده پایین آیفون با نمایشگر 6.7 اینچ، قیمتی کمتر از 900 دلار خواهد داشت و در آن از بعضی ویژگی ها مانند سنسور تشخیص اثر انگشت Touch ID در زیر نمایشگر استفاده نشده است تا اپل بتواند با استفاده از این کار قیمت نهایی این آیفون را کاهش دهد. برای اطلاع باید بگوییم آیفون 6.7 اینچی که اپل اکنون به فروش می رساند آیفون 12 پرو مکس است که دارای قیمت پایه 1099 دلار است.

کو بعلاوه جزئیات دیگری را هم درباره بهبود های انجام شده در دوربین آیفون های 2022 منتشر نموده است. این تحلیلگر می گوید که اپل در مدل های رده بالای آیفون های 2022 با نمایشگر 6.1 و 6.7 اینچ از دوربین فوق عریض بهبود یافته 48 مگاپیکسلی استفاده خواهد نمود.

ضمناً کو در این گزارش تازه منتشر شده، دوباره تکرار نموده است که اپل می خواهد در شش ماه اول سال 2022 از نسل تازه آیفون SE با پشتیبانی از فناوری ارتباطی 5G رونمایی کند. کو درباره نسل بعدی آیفون SE می گوید که این گوشی مقرون به صرفه ترین آیفون 5G است که اپل فراوری خواهد نمود و دارای طراحی ظاهری مشابه نسل کنونی این آیفون و پردازنده تازهی است.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ

به "آیفون های 2022 احتمالا حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر خواهند داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون های 2022 احتمالا حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر خواهند داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید