ایرپادز با پورت USB، C به همراه آیفون 15 در سال 2023 عرضه خواهد شد

به گزارش وبلاگ چارگون، ظاهرا اپل میخواهد تا سال آینده سری آیفون 15 را برای شارژ به پورت USB-C مجهز کند. در حال حاضر مینگ-چی کو، تحلیلگر مشهور محصولات اپل نیز پیش بینی می نماید که اپل مدل های جدیدی از کیس های شارژ ایرپادز مجهز به پورت USB-C را در سال آینده عرضه خواهد نمود.

ایرپادز با پورت USB، C به همراه آیفون 15 در سال 2023 عرضه خواهد شد

ایرپادز پروی تازه به گفته بسیاری از منابع، اواخر امسال عرضه می گردد. اما انتظار می رود کیس شارژ این مدل از پورت لایتنینگ بهره ببرد. اپل بعلاوه سال گذشته هدفون ایرپادز 3 خود را در اختیار کاربران قرار داد که از پورت لایتنینگ برای شارژ استفاده می نماید. باید اشاره کنیم که کیس های شارژ ایرپادز و ایرپادز پرو قابلیت شارژ بی سیم را نیز دارند.

آقای کو می گوید: من پیش بینی می کنم که اپل در سال 2023 کیس های شارژ مجهز به پورت USB-C را برای همه مدل های ایرپادز عرضه خواهد نمود. با این حال، کیس شارژ ایرپادز پرو 2 تازه که در نیمه دوم امسال معرفی خواهد شد، ممکن است همچنان از پورت لایتنینگ برای شارژ شدن بهره ببرد.

این اولین باری نیست که آقای کو می گوید ایرپادزهای آینده اپل از پورت USB-C برای شارژ شدن استفاده خواهند کرد. در ماه مه نیز، این تحلیلگر اعلام نموده بود که ایرپادزها و سایر لوازم جانبی اپل در کنار آیفون به پورت USB-C مجهز خواهند شد. باید اشاره کنیم که این لوازم جانبی شامل مجیک کیبورد، مجیک ترک پد، لوازم جانبی مجیک ماوس برای مک و لوازم جانبی باتری پک مگ سیف برای آیفون است.

این تحلیلگر مطرح حوزه فناوری پیش تر به شایعاتی در خصوص نسل دوم ایرپادز پرو اپل دامن زده بود. او انتظار دارد که فراوری انبوه ایرپادز پرو 2 اپل در نیمه دوم امسال شروع گردد. وی بعلاوه خاطر نشان می نماید که این محصول قرار است امسال در ویتنام فراوری گردد تا بدین ترتیب از وابستگی این شرکت به چین هم کاسته گردد. در رابطه با این موضوع وال استریت ژورنال در ماه های قبل گزارشی را منتشر کرد مبنی بر اینکه اپل میخواهد خطوط فراوری بیشتری را در خارج از چین احداث کند.

گفته می گردد که ایرپادز پرو 2 با طراحی تازه و پشتیبانی از محتوای صوتی Lossless همراه خواهد بود. بعلاوه شایعاتی در خصوص ویژگی های تازه مدیریت سلامت و ردیابی تناسب اندام این ایرپادز وجود دارد، اما ما هنوز منتظر انتشار جزئیات بیشتری در این رابطه هستیم. بعلاوه گفته می گردد این هدفون از چیپست تازهی بهره می برد که ارتباط با سایر دیوایس ها را بهبود می بخشد.

طبق گفته آقای گورمن از خبرگزاری بلومبرگ، ایرپادز پرو 2 فاقد پایه است و با بدنه کوچک تری به کاربران عرضه می گردد. شنیده می گردد اپل بدنه گردتری برای این محصول آزمایش نموده که بخش بزرگ تری را گوش را پوشش می دهد. اما به نظر می رسد قرار دادن سخت افزار این محصول در چنین بدنه ای کار چندان راحتی نیست و به همین دلیل احتمالا اپل چنین طرحی را کنار گذاشته است. در مقابل بعضی از خبرها ضمن تکذیب طراحی تازه این هدفون، می گویند که ایرپادز پرو 2 با همان طراحی قبلی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

آقای کو پیش تر نیز گفته بود که نسل دوم ایرپادز پرو ضمن پشتیبانی از محتوای صوتی Lossless یک کیس شارژ صدادار خواهد داشت که می تواند به منظور راحتی کاربران در پیدا کردن آن، از خود صدای هشدار پخش کند. به نظر می رسد که این کیس شارژ پخش کننده صدا با اپلیکیشن Find My هم سینک خواهد شد. باید دید در روزهای آینده چه اخبار دیگری در خصوص نسل تازه این ایرپادزها منتشر خواهد شد.

منبع: 9to5mac

منبع: دیجیکالا مگ

به "ایرپادز با پورت USB، C به همراه آیفون 15 در سال 2023 عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرپادز با پورت USB، C به همراه آیفون 15 در سال 2023 عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید