احتمال عرضه 9 مک بوک تازه به وسیله اپل

به گزارش وبلاگ چارگون، اپل در حال آماده شدن برای عرضه چیپست بعدی سری M خود، تراشه M2 است. طبق گفته مارک گورمن خبرنگار بلومبرگ، اپل قبلا آزمایش حداقل 9 مک با چهار نوع مختلف تراشه M2 را روی برنامه های شخص ثالث شروع نموده است. متخصصان این زمینه مک های نوی را در لاگ برنامه ها مشاهده نموده اند. طبق این گزارش مدل های آزمایش شده با تراشه پایه M2 شامل مک بوک ایر، مک مینی و مک بوک پرو سطح پایه هستند. انتظار می رود تمام این مک های نو در امسال معرفی شوند.

احتمال عرضه 9 مک بوک تازه به وسیله اپل

به گزارش وبلاگ چارگون، مک بوک ایر با نام رمز J413 و تراشه M2 دارای هشت هسته CPU و 10 هسته گرافیکی خواهد بود. نوع پایه مک بوک پرو با نام رمز J493 و مک مینی با نام رمز J473 نیز ظاهرا پیکربندی مشابهی با مک بوک ایر دارند. بعلاوه یک مک مینی با نام رمز J474 با تراشه M2 Pro عرضه خواهد شد. یک مک بوک پرو 14 اینچی با نام رمز J414 و تراشه های M2 Pro و M2 Max با 12 هسته CPU و 38 هسته گرافیک به همراه 64 گیگابایت رم ارائه می گردد. یک مک بوک پرو 16 اینچی با نام رمز J416 و تراشه M2 Max نیز پیکربندی مشابهی با مک بوک پرو 14 اینچی خواهد داشت.

یک مک پرو با نام رمز J180 با جانشینی برای تراشه M1 Ultra مک استودیو معرفی خواهد شد. بعلاوه یک مک مینی نام رمز J374 همراه با تراشه M1 Pro در کنار نسخه M1 Max آن در حال آزمایش می باشد. مارک گورمن معتقد است که مک بوک ایر نو، مک بوک پرو مقرون به صرفه قیمت و مک مینی نو سال جاری عرضه خواهند شد. بعلاوه حداقل دو مک در اواسط سال معرفی می شوند. رویداد WWDC اپل از 6 ژوئن شروع خواهد شد و مانند دو سال گذشته، ممکن است این رویداد نیز بصورت مجازی برگزار گردد.

منبع: 91mobiles

منبع: فرارو

به "احتمال عرضه 9 مک بوک تازه به وسیله اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال عرضه 9 مک بوک تازه به وسیله اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید