ترم تابستان در دانشگاه ایلام برگزار نمی گردد

به گزارش وبلاگ چارگون، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام گفت: ترم تابستان در امسال در دانشگاه ایلام برگزار نخواهد شد.

ترم تابستان در دانشگاه ایلام برگزار نمی گردد

مصطفی نعمتی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه وبلاگ چارگون، در مورد شیوه برگزاری ترم تابستان گفت: با توجه به شیوع کرونا ویروس در استان ایلام و به منظور رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی و با در نظر دریافت تعطیلی فعالیت های آموزشی حضوری دانشگاه ها، ترم تابستان در امسال در دانشگاه ایلام برگزار نمی گردد.

نعمتی اضافه نمود: دانشجویانی که برای اتمام تحصیلات خود احتیاج به گذراندن یک یا دو درس دارند و قصد داشتند در ترم تابستان 99 این واحد ها را بگذرانند، می توانند درخواست خود را برای ارائه درس به صورت معرفی به استاد ارائه نمایند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام در مورد مشخص تکلیف دانشجویانی که دفاع خاتمه نامه ها را انجام داده اند، ابراز کرد: دانشجویانی که از خاتمه نامه خود دفاع نموده اند، می توانند برای تسویه حساب به حوزه تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام مراجعه نمایند؛ این حوزه در تمام طول هفته آماده دریافت خاتمه نامه دانشجویان است.

وی اظهار کرد: دانشجویان دوره دکتری که برای انجام کار های عملی رساله خود، احتیاج به حضور در دانشگاه دارند نیز می توانند با هماهنگی استاد راهنما درخواست خود را به حوزه تحصیلات تکمیلی دانشکده مربوطه ارائه دهند تا مقدمات حضورشان فراهم گردد.

نعمتی با اشاره به اینکه با توجه به مسائل بهداشتی و مراقبتی در حال حاضر امکان ارائه خدمات خوابگاهی و تغذیه دانشجویی در دانشگاه ایلام وجود ندارد، یادآور شد: اعضای هیأت علمی و اساتیدی که احتیاج به تجهیزات خاصی برای تشکیل کلاس به صورت مجازی دارند نیز می توانند درخواست خود را به معاون آموزشی دانشکده مربوطه اعلام نمایند تا مقدمات لازم برای ارائه کلاس در دانشگاه برای آنان فراهم گردد. البته این اقدام برای اساتید و دانشجویان با رعایت پروتکل های بهداشتی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت صورت می گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ترم تابستان در دانشگاه ایلام برگزار نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترم تابستان در دانشگاه ایلام برگزار نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید