تقدیر بانک پارسیان از نقدهای سازنده مشتریان
به گزارش وبلاگ چارگون، اهتمام بانک پارسیان به بهبود پیوسته محصولات و خدمات با بهره گیری از نظرات و تجربیات ارزشمند مشتریان
به گزارش خبرگزاری وبلاگ چارگون به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان؛ در نشستی با حضور کارشناسان مدیریت روابط عمومی در ارتباط با رسانه ها و مرکز تماس، متخصصین نرم افزار و تیم فنی و پشتیبانی همراه بانک پارسیان، ازسازنده ترین نقد مخاطبین تقدیر شد.
در این نشست تخصصی که روز یکشنبه شانزدهم آذرماه و به منظور آنالیز و تحلیل نظرات مخاطبین، در دفتر این مدیریت برگزار گردید، ضمن دعوت از یکی از مشتریان صاحب نظر در حوزه طراحی وب و موبایل که از درگاه صفحه اینستاگرام بانک، اقدام به ارسال نظر کارشناسی نموده بود، جنبه های UI و UX همراه بانک پارسیان من، مورد ارزیابی قرار گرفته و طراحان این محصول ضمن آگاهی بیشتر از بازخوردها و تجربه های مشتریان و تشریح نکات فنی برای مخاطبین، برای بهبود و بروزرسانی نسخه های بعدی بر اساس احتیاج مخاطب برنامه ریزی کردند. در انتها نیز، با اهدای هدیه از حسن توجه مشتری تقدیر شد.
لازم به ذکر است، بانک پارسیان به پشتوانه اعتماد و همراهی ارزشمند مخاطبین خود، همیشه کوشش نموده تا با نوآوری در کسب و کار و ارائه روزآمدترین و بهترین راهکار ها، با تکیه بر نیروی انسانی متعهد و متخصص و همچنین به کارگیری فن آوری روز درسطح استانداردهای جهانی، نبض نوآوری در کسب و کار و ارزش آفرینی حداکثری برای مخاطبین خود را به دست گیرد. در این راستا، یکی از اولویت های مهم راهبردی بانک، دریافت نظرات و بازخوردهای مشتریان از کانل های شعب، مرکز ارتباط با مشتریان، تارنما و شبکه های اجتماعی بانک است. این نظرات پس از دریافت، دسته بندی و ارسال برای واحدهای متولی، در کارگروه های تخصصی مورد ارزیابی قرار گرفته و در راستای بهبود مستمر محصولات و خدمات بانک، بر اساس آنها برنامه ریزی شده و در نهایت برای دست یابی به رضایت مشتری، به عنوان محرکه ارزشمند کسب و کار و مبنای نوآوری در بازار اقدام خواهد شد.
منبع: خبرگزاری آریا