توجیه عجیب ریدلی اسکات برای شکست فیلمش در گیشه

به گزارش وبلاگ چارگون، فیلم نو آخرین دوئل ساخته ریدلی اسکات با فروش 27 میلیون دلاری تا به امروز با شکستس بزرگ در گیشه رو به رو شده اما کارگردان فیلم دلیلی جالب برای شکست فیلمش در گیشه اعلام کرده است.

توجیه عجیب ریدلی اسکات برای شکست فیلمش در گیشه

به گزارش وبلاگ چارگون، آخرین دوئل جدیدترین ساخته ریدلی اسکات که با بازی مت دیمون، آدام درایور، جودی کومر و بن افلک همراه شده، گرچه مورد تحسین منتقدین قرار گرفته اما تا به امروز در گیشه عملکرد ناامیدکننده ای داشته و تنها 27 میلیون دلار فروش داشته درحالی که ساخت این درام حماسی بیش از 100 میلیون دلار هزینه در بر داشته است.

با وجود شکست آخرین دوئل در گیشه اما ریدلی اسکات همچنان از فیلمش دفاع کرده و دلیل این شکست را نسل جوانی معرفی کرد که با گوشی های تلفن همراه بزرگ شده اند و این جوانان چیزی یاد نمی گیرند، مگر این که از طریق گوشی همراهشان باشد. به طور کلی این همان چیزی است که امروز در فیسبوک با آن سر کار داریم و این جهت گیری اشتباه موجب شده که اعتماد به نفسی اشتباه به جوانان داده شود.

اسکات که ساخت فیلم هایی چون بیگانه،بلیدرانر، تلما لوئیس، مریخی و گلادیاتور را در کارنامه دارد هم اکنون با آماده سازی فیلم خاندان گوچی از شانس های اصلی اسکار پیش رو محسوب می شود، همچنین مطرح نمود: همه ما فکر می کردیم آخرین دوئل فیلمنامه فوق العاده ای دارد و آن را ساختیم. شما نمی توانید همیشه برنده شوید و هرگز از هیچ یک از فیلم هایی که ساخته ام پشیمان نیستم. خیلی زود یاد گرفتم که منتقد خودم باشم، تنها چیزی که واقعا باید در مورد آن نظر داشته باشیم، کاری است که انجام می دهیم. پس به کارتان ادامه دهید و مطمئن باشید که شاد هستید و به عقب نگاه نکنید.

درام تاریخی آخرین دوئل بر اساس کتابی نوشته اریک جَگر ساخته شده و درباره مردانی در قرن 14 میلادی است که به آنها دستور داده شده تا در جنگ تا پای جان مبارزه کنند. این فیلم شامل صحنه های نبرد خونین و بی رحمانه و یک دوئل پایانی خشن است که از بهترین صحنه های مبارزه در آثار ریدلی اسکات به شمار می رود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "توجیه عجیب ریدلی اسکات برای شکست فیلمش در گیشه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توجیه عجیب ریدلی اسکات برای شکست فیلمش در گیشه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید