صف های طولانی خودرو ها در صندلی های سوخت انگلیس برای سومین روز پیاپی

به گزارش وبلاگ چارگون، بحران عرضه سوخت و صف های طولانی خودرو ها در صندلی های سوخت در منطقه ها مختلف انگلیس همچنان ادامه دارد.

صف های طولانی خودرو ها در صندلی های سوخت انگلیس برای سومین روز پیاپی

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ چارگون، شبکه الجزیره گزارش داد: سومین روز پیاپی صف های طولانی خودرو ها در صندلی های سوخت در شهر های مختلف انگلیس ادامه دارد. شرکت های متعدد از کمبود راننده برای انتقال سوخت از پالایشگاه ها به صندلی های سوخت خبر دادند.

راننده یک اتوبوس به الجزیره گفت: سه ساعت است که کوشش می کنم از مرکز لندن به منطقه مانلهاوس برسم. این شرایط تمسخرآمیز است.

دیگر شهفرایند انگلیسی به الجزیره گفت: برای خرید غذا از خانه خارج شدم، اما اینجا گیر افتادم. این شرایط هولناک است، حتی در زمان شروع همه گیری کرونا اوضاع تا این مقدار بد نبود.

دولت انگلیس طرحی برای دادن ویزا موقت به رانندگان کامیون خارجی به منظور مقابله با بحران فعلی اعلام نموده است. بر اساس این طرح، از ابتدای ماه آینده به مدت سه ماه به پنج هزار راننده کامیون خارجی اجازه ورود به انگلیس داده خواهد شد. پنج هزار و 500 نفر از کارگران در بخش مرغداری هم می توانند وارد انگلیس شوند.

تصاویر صف های طولانی خودرو ها در پمپ بنزین ها، علاوه بر قفسه های خالی در بعضی از سوپرمارکت ها، فشار ها را بر دولت انگلیس افزایش داده است. دولت این مسائل را نه ناشی از برگزیت بلکه ناشی از شیوع بیماری همه گیر کووید-19 می داند.

برگزیت و کرونا موجب شده است انگلیس با کمبود راننده خودرو های سنگین روبرو گردد در نتیجه فرایند تامین مواد غذایی، سوخت و اقلام دیگر در این کشور با مشکل روبرو شده است.

پیش از این شرکت های بریتیش پترولیوم (BP) و اسو (Esso) تعداد زیادی از پمپ بنزین ها را به دلیل کمبود تانکر های کافی برای انتقال بنزین به پمپ بنزین ها تعطیل کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "صف های طولانی خودرو ها در صندلی های سوخت انگلیس برای سومین روز پیاپی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صف های طولانی خودرو ها در صندلی های سوخت انگلیس برای سومین روز پیاپی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید