مرگ 150 بیمار کرونایی دیگر در انگلیس

به گزارش وبلاگ چارگون، خبرگزاری خبرنگاران- وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس گفت در شبانه روز گذشته 150 بیمار کرونایی دیگر در این کشور جان باختند.

مرگ 150 بیمار کرونایی دیگر در انگلیس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ چارگون، گزارش وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس نشان می دهد در شبانه روز گذشته 40 هزار و 941 نفر دیگر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شدند که به این ترتیب شمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در این کشور به 9 میلیون 806 هزار و 34 نفر رسیده است.

وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس بعلاوه گفت در شبانه روز گذشته 150 بیمار کرونایی دیگر در این کشور جان باختند که با احتساب قربانیان تازه، شمار کلی جان باختگان به 143 هزار و 866 نفر رسید.

دولت انگلیس فقط بیمارانی را که تا 28 روز پس از ابتلا به ویروس کرونا جان ببازند قربانی کرونا محسوب می نماید.

مرکز ملی آمار انگلیس بیش از یک ماه پیش با استناد به گواهی های فوت صادر شده، شمار قربانیان کرونا در این کشور را بیش از 163 هزار نفر گفت.

انگلیس با جمعیت حدود 67 میلیون نفر، پس از کشور های پر جمعیت امریکا، هند و برزیل چهارمین کشور دارای بیشترین مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در دنیا است.

براساس گزارش وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس هم اکنون بیش از هشت هزار بیمار کرونایی بد حال هم در بیمارستان ها بستری هستنند.

مقامات بهداشت و درمان انگلیس افزایش شتابان شمار مبتلایان و جان باختگان کرونا در این کشور همزمان با افزایش بیماری های شایع فصل سرما را نگران نماینده دانستند و از دولت خواستند بعضی محدودیت های کرونایی را بازگرداند، اما دولت بر تداوم واکسیناسیون دوز سوم تاکید دارد و از افراد بالای چهل سال و افراد دارای بیماری زمینه ای خواسته هرچه سریعتر با دریافت دوز سوم واکسن کرونا خود را در برابر این بیماری مقاوم نمایند.

دولت انگلیس پیش تر گفت مادامیکه فشار غیر قابل تحمل بر شبکه بهداشت و درمان این کشور وارد نگردد قصد ندارد محدودیت های کرونایی را بازگرداند.

به گفته کارشناسان مالی دولت، قرنطینه و اجرای محدودیت های کرونایی خسارات مالی فراوانی به فعالیت های مالی و کسب و کار ها وارد می نماید و سبب کاهش قابل توجه عایدی های دولت می گردد.

عفونت با ویروس کرونا یا کووید-19، برای نخستین بار در اواخر سال 2019 در چین گزارش شد و به سرعت شیوع یافت و موارد ابتلا به آن افزایش یافت. با گذشت مدت زمان بسیار کوتاهی، موارد ابتلا به عفونت با ویروس کرونا در بیشتر کشور های دنیا مشاهده شد و به همین دلیل سازمان بهداشت دنیای در مارس سال 2020 پاندمی (همه گیری) این ویروس را گفت.

منبع: خبرگزاری آریا

به "مرگ 150 بیمار کرونایی دیگر در انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ 150 بیمار کرونایی دیگر در انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید