مینی خودروی سه درب فانتزی BAW Yuanbao

به گزارش وبلاگ چارگون، خودروساز چینی Beijing Auto Works (BAW) به تازگی یک خودروی الکتریکی کوچک به نام Yuanbao با برد 170 کیلومتر در چین عرضه نموده است.

مینی خودروی سه درب فانتزی BAW Yuanbao

به گزارش وبلاگ چارگون، Yuanbao یک مینی خودروی سه درب است که به دو خودروی الکتریکی Hongguang مینی و چری QQ Ice Cream شباهت زیادی دارد. Yuanbao در چهار مدل با برد های مختلف بین 120 تا 170 کیلومتر عرضه می گردد. این چهار مدل بین 5,060 تا 7,400 دلار قیمت دارند.

راه اندازی Yuanbao در هفتاد و یکمین سالگرد تاسیس BAW رخ داد. این خودروی کوچک ویژه بانوان طراحی شده است و دارای چهار جایگاه و سه درب است. خودروی الکتریکی BAW Yuanbao با بدنه ای مربعی شکل و چراغ های جلو مستطیلی با لبه های گرد ارائه می گردد. این خودرو با لاستیک های 155/65R13، رینگ های فولادی و روکش چرخ مشابه طراحی بدنه عرضه می گردد.

BAW Yuanbao از فرهنگ چینی الهام گرفته شده است. یوانبائو نوعی شمش طلا و نقره در دوران امپراتوری چین بود که برای خرید و فروش مورد استفاده قرار می گرفت. نام یوانبائو نماد ثروت است. این شرکت هنوز جزئیاتی در مورد تاریخ عرضه این مینی خودروی الکتریکی ارائه نکرده است. BAW Yuanbao از یک موتور 200 کیلوواتی در دیفرانسیل عقب استفاده می نماید و حداکثر سرعت 100 کیلومتر در ساعت را ارائه می دهد.

Yuanbao با دو نوع باتری 9.6 و 13.6 کیلووات ساعتی ارائه می گردد. این خودروی سه درب به یک سیستم دوربین فراگیر مجهز شده است که در هر زمان نما های 360 درجه را ارائه می دهد. بعلاوه دارای رادار هایی در جلو و عقب خودرو، یک سیستم ترمز الکترونیکی و یک عملکرد کمکی استارت برای زمین های زاویه دار و سخت می باشد. ترمز های دیسکی در جلو خودرو و ترمز های درام در عقب آن به کار رفته اند. طبق بعضی گزارش ها نسخه چهار درب Yuanbao نیز به وسیله این شرکت در حال توسعه است.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "مینی خودروی سه درب فانتزی BAW Yuanbao" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مینی خودروی سه درب فانتزی BAW Yuanbao"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید