هشدار سازمان جهانی بهداشت، امیکرون خفیف تر از نمونه های قبلی نیست

به گزارش وبلاگ چارگون، سومیا سوامیناتان، مسئول بخش علمی سازمان جهانی بهداشت گفت: غیرعاقلانه است که از شواهد اولیه نتیجه بگیریم که سویه امیکرون یک نوع خفیف تر از نمونه های قبلی است.

هشدار سازمان جهانی بهداشت، امیکرون خفیف تر از نمونه های قبلی نیست

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت وبلاگ چارگون به نقل از تودی آنلاین، تدروس ادهانوم، مدیرکل سازمان جهانی بهداشت هشدار داد: جشن های تعطیلات سرانجام سال و آغاز سال میلادی نو در بسیاری از نقاط منجر به افزایش موارد ابتلا به ویروس و فشار به سیستم های بهداشت و درمان و درنهایت افزایش مرگ و میر می شود و به همین علت تجعمات مربوط به سرانجام سال باید با تعویق برگزار شود.

وی ادامه داد: ویروس کرونا سریع تر از نوع دلتا در حال توسعه است و باعث ایجاد عفونت در افرادی می شود که قبلاً واکسینه شده اند یا از بیماری کووید 19 بهبود یافته اند.

سومیا سوامیناتان، مسئول بخش علمی سازمان جهانی بهداشت در یک جلسه توجیهی در ژنو گفت: غیرعاقلانه است که از شواهد اولیه نتیجه بگیریم که سویه امیکرون یک نوع خفیف تر از نمونه های قبلی است.

وی افزود: با افزایش موارد ابتلا به سویه نو، تمام سیستم های بهداشت و درمان در سراسر جهان تحت فشار مضاعف قرار خواهند گرفت.

مسئول بخش علمی سازمان جهانی بهداشت در سرانجام گفت: همچنان اطلاعات کمی درباره این نوع نو وجود دارد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "هشدار سازمان جهانی بهداشت، امیکرون خفیف تر از نمونه های قبلی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار سازمان جهانی بهداشت، امیکرون خفیف تر از نمونه های قبلی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید