پرسپولیس گل نزد تا ببازد، تفاوت فاحش دروازه بانی لک با گلر آبادان

به گزارش وبلاگ چارگون، محمد محمدی پس از شکست دو بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان گفت: تیمی که گل نزند قطعا گل می خورد. پرسپولیس هم شامل این قانون شد و با وجود رجحان نتوانست به برد برسد.

پرسپولیس گل نزد تا ببازد، تفاوت فاحش دروازه بانی لک با گلر آبادان

او که زمزمه های حضورش در باشگاه پرسپولیس در قامت یکی از معاونت های باشگاه به گوش می رسد در خصوص شرایط این تیم شرح داد: پرسپولیس هفت بازیکن خود را نداشت. تمام آنها نقش پررنگی در ترکیب تیم داشتند. دست یحیی گل محمدی برای بازی دادن به بازیکنان بسته بود.

محمدی ادامه داد: من فکر می کنم رضا درویش خریدهای خوبی برای پرسپولیس در نیم فصل داشت رامین رضائیان و شیرزود تمیروف خیلی خوب بودند.

او با اشاره به عملکرد قابل قبول مهاجم تازه ازبکستانی سرخپوشان تاکید کرد: تمیروف قطعا خیلی بهتر خواهد شد. او نمایش خوبی در جریان حضورش در زمین مسابقه داشت و می تواند آماده تر از اینها هم بازی کند.

محمدی درباره شعف خط هافبک پرسپولیس گفت: جای خالی میلاد سرلک در میانه میدان پرسپولیس مشهود بود و همانطور که گفتم نبود بازیکن به این تیم لطمه زد. با این حال پرسپولیس همه کار کرد و آمار خیلی خوبی داشت اما تنها نتوانست به گل برسد.

دروازه بان پیشین استقلال و پرسپولیس درباره عملکرد فرزین گروسیان در چارچوب دروازه نفت آبادان گفت: امروز روز گروسیان بود و عملکرد فایب قبولی داشت اما حامد لک روز خوبی نداشت و این اتفاقات در جریان شکست پرسپولیس رقم خورد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پرسپولیس گل نزد تا ببازد، تفاوت فاحش دروازه بانی لک با گلر آبادان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس گل نزد تا ببازد، تفاوت فاحش دروازه بانی لک با گلر آبادان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید