پیروزی تاریخی تیم ملی فوتبال زنان عربستان

به گزارش وبلاگ چارگون، تیم ملی زنان عربستان نخستین حضور خود در زمین فوتبال را با پیروزی 2 بر صفر مقابل تیم سیشل جشن گرفت. این بازی در یک تورنمنت کوچک در مالدیو برگزار می شود و عربستان در بازی بعدی به مصاف مالدیو می رود. تیم ملی فوتبال زنان عربستان هنوز منتظر تایید رسمی فیفا است.

پیروزی تاریخی تیم ملی فوتبال زنان عربستان

به گزارش وبلاگ چارگون، این دیدار تاریخی که نخستین بازی رسمی تیم ملی فوتبال زنان سعودی بود، در ورزشگاه ملی مالدیو انجام شد و زنان ملی پوش سعودی با هدایت مونیکا اشتاب، مربی آلمانی، در آن حاضر شدند.

البندری مبارک در دقیقه 14 بازی با وارد کردن نخستین گل به دروازه سیشل، عنوان نخستین گلزن بین المللی فوتبال زنان عربستان سعودی را از آن خود کرد. در دقیقه 49 نیز مریم التمیمی در یک ضربه پنالتی دومین گل تیم سعودی را به ثمر رساند.

زنان سعودی با حفظ فزونی خود نسبت به تیم مقابل تا خاتمه بازی، سیشل را شکست دادند و نخستین پیروزی خود در اولین دیدار بین المللی شان را جشن گرفتند.

پله، ستاره مشهور فوتبال برزیل و جهان، پس از این پیروزی تاریخی زنان ملی پوش سعودی، در حساب توییتر خود نوشت: به فدراسیون فوتبال عربی سعودی و تیم ملی فوتبال زنان برای شرکت در نخستین دیدار رسمی زیر نظر فیفا تبریک می گویم. این یک روز تاریخی نه تن ها برای شما، که برای همه عاشقان فوتبال است.

تیم عربستان سعودی پس از گذراندن یک اردوی تمرینی فشرده در کشور خود، روز پنجشنبه وارد مالدیو شد تا تمرین های خود را پیش از این بازی، در آن جا ادامه دهد. این تیم در روز پنجشنبه، پنجم اسفندماه نیز به مصاف تیم زنان کشور میزبان خواهد رفت.

اشتاب، سرمربی تیم ملی زنان سعودی پیش تر تاکید کرده بود که هدف از این دوره رقابت های محدود، کسب تجربه هرچه بیشتر برای بازیکنان تیم است. او گفت: علاوه بر هدفمان برای ورود رسمی به رده بندی فیفا، هدف دیگر این است که بازیکنان تجربه لازم را برای بازی های بین المللی به دست آورند.

منبع: فرارو

به "پیروزی تاریخی تیم ملی فوتبال زنان عربستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی تاریخی تیم ملی فوتبال زنان عربستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید