5 کوهنورد مفقودی در ارتفاعات دریاچه تار دماوند پیدا شدند

به گزارش وبلاگ چارگون، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با بیان این که حال عمومی کوهنوردان مفقودی در ارتفاعات دریاچه تار دماوند مساعد است گفت: پس از ساعت ها کوشش و جستجو 5 کوهنورد پیدا و به منطقه امن منتقل شدند.

5 کوهنورد مفقودی در ارتفاعات دریاچه تار دماوند پیدا شدند

به گزارش گروه حوادث وبلاگ چارگون از تسنیم از دماوند، شاهین فتحی در جمع وبلاگ چارگون با اشاره به مفقود شدن 5 کوهنورد در ارتفاعات دماوند گفت: صبح امروز پس از کوشش دستگاه های مختلف شهرستان دماوند برای بازگشایی راستا برف گیر و همزمان با شروع عملیات جستجو توسط دو تیم زمینی تیم واکنش سریع هلال احمر استان تهران نیز همراه با یک فروند بالگرد به محل اعلامی اعزام شدند.

وی اضافه نمود: عملیات جستجوی هوایی با توجه به عدم وجود دید کافی و همچنین پیدا نشدن کوهنوردان در آن منطقه پس از ساعتی کوشش سرانجام یافت و ادامه عملیات به صورت زمینی ادامه پیدا کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران توضیح داد: خوشبختانه ساعت 12 امروز چهارشنبه 17 دی ماه پس از ساعت ها عملیات جستجو توسط 3 تیم جستجو و نجات هلال احمر استان تهران در شهرستان دماوند 5 نفر کوهنورد مفقودی در نزدیکی دریاچه تار دماوند پیدا شدند.

فتحی در سرانجام خاطر نشان کرد: پس از ارزیابی های اولیه معین شد حال عمومی 5 کوهنورد مساعد است و بلافاصله توسط امدادگران به محل امن انتقال داده شدند.

منبع: جام جم آنلاین

به "5 کوهنورد مفقودی در ارتفاعات دریاچه تار دماوند پیدا شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 کوهنورد مفقودی در ارتفاعات دریاچه تار دماوند پیدا شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید