خطرناک ترین مکان در دوران کرونا هواپیماست

به گزارش وبلاگ چارگون، خبرگزاری خبرنگاران-رئیس بخش عفونی بیمارستان لقمان گفت: سفر کردن در دوران شیوع کرونا بسیار خطرناک و خطرناک ترین مکان نیز در زمینه ابتلا به این بیماری، هواپیماست.

خطرناک ترین مکان در دوران کرونا هواپیماست

به گزارش خبرگزاری وبلاگ چارگون، شروین شکوهی در تبادل نظر با رادیو جوان اضافه کرد: به دلیل آنکه در هواپیما فرایند چرخش هوا در محیط بسته انجام می گردد اگر یک نفر بیمار باشد، تعداد زیادی را می تواند آلوده کند.

وی دومین مکان خطرناک جهان را از منظر ابتلا به کرونا، رستوران ها دانست و ادامه داد: در رستوران ها نیز به دلیل آنکه ماسک ها برای غذا خوردن برداشته می گردد، امکان انتقال ویروس کرونا افزایش می یابد.

رئیس بخش عفونی بیمارستان لقمان در پاسخ به این سؤال که اگر مردم عادی مبتلا به کرونا شدند پس از درمان می توانند همان دارو های تجویز شده را برای افراد دیگر تجویز نمایند، گفت: اگر همه شرایط مبتلای نو با فرد بهبود یافته یکی باشد اشکالی ندارد.

شکوهی در شرح بیشتر موضوع اضافه کرد: اکنون مهمترین قسمت قضیه اکسیژن خون است و اگر فردی در تنگی نفس و اکسیژن خون مشکل داشت باید به مراکز درمانی مراجعه و در غیر این صورت خود را قرنطینه کند و مایعات بنوشد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "خطرناک ترین مکان در دوران کرونا هواپیماست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطرناک ترین مکان در دوران کرونا هواپیماست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید