زمان خداحافظی با اپل آیدی فرارسید

به گزارش وبلاگ چارگون، مارک گرمن، خبرنگار بلومبرگ، در آخرین گزارش خود به این موضوع اشاره نموده است که نام اپل آیدی (Apple ID) در سال 2024 همراه با نسخه نو سیستم عامل iOS 18 و macOS 15 به اپل اکانت (Apple Account) تغییر پیدا خواهد نمود.

زمان خداحافظی با اپل آیدی فرارسید

به گزارش وبلاگ چارگون ، اپل آیدی اصطلاحی است که برای حساب های موجود در سرویس های آنلاین مختلف اپل استفاده می گردد. درواقع اپل آیدی حسابی است که به کاربران اجازه می دهد به سرویس هایی مانند iCloud و اپ استور دسترسی داشته باشند. بعلاوه با استفاده از Apple ID، کاربران می توانند برنامه و موسیقی خریداری نمایند، با یاری iCloud داده های خود را به صورت ریموت بین چندین دستگاه منتقل نمایند و بعلاوه از فروشگاه آنلاین اپل خرید انجام دهند.

به نقل از دیجیاتو، حالا خبرهایی در خصوص تغییر نام اپل آیدی به اپل اکانت مطرح شده است. این نخستین بار نیست که چنین موضوعی مطرح می گردد و پیش تر نیز خبرهایی در این مورد منتشر شده بود.

همان طور که گفته شد، مارک گرمن در خبرنامه Power On بلومبرگ به این موضوع اشاره نموده است که نام Apple Account در اواخر سال 2024 ظاهراً جایگزین Apple ID در نرم افزار و وب سایت اپل خواهد شد. این تغییر احتمالاً هم زمان با عرضه نسل بعدی سیستم عامل های اپل ازجمله iOS 18 خواهد بود. انتظار می رود اپل در WWDC به صورت رسمی این تغییر را اعلام کند تا توسعه دهندگان زمان لازم برای پذیرش این تغییر را در اختیار داشته باشند.

اگرچه هیچ دلیلی به صورت رسمی برای تغییر این نام تجاری مطرح نشده است، اما به احتمال زیاد اپل این کار را انجام می دهد. باید دید درنهایت تصمیم اپل در خصوص این موضوع چیست و آیا چنین تغییری انجام می گردد یا خیر.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "زمان خداحافظی با اپل آیدی فرارسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان خداحافظی با اپل آیدی فرارسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید