بررسی نقاط ضعف در حادثه قطار مشهد، یزد و اقدام برای رفع آن ها

به گزارش وبلاگ چارگون، وزیر کشور گفت: مدیریت های بحران خراسان جنوبی و یزد باید نسبت به شناسایی نقاط ضعف در حادثه مانند نبود راه دسترسی و پوشش ضعیف تلفن بررسی های لازم را انجام و برای رفع آن ها اقدام کنند.

بررسی نقاط ضعف در حادثه قطار مشهد، یزد و اقدام برای رفع آن ها

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ چارگون، احمد وحیدی عصر چهارشنبه در جلسه پیشگیری و هماهنگی فرماندهی ستاد بحران استان در طبس گفت: خوشبختانه به دلیل به موقع رسیدن تیم ها و یگان های امدادی استان های خراسان جنوبی؛ رضوی و یزد در محل حادثه هیچیک از فوت شدگان به دلیل ارائه دیر هنگام خدمات امدادی فوت نشده اند بلکه همه آن ها در زمان وقوع حادثه و یا به دلیل واژگون شدن واگن های قطار فوت شده اند.

وی با اشاره به اینکه در یزد محلی برای ارائه شکایات مسافران این قطار مشخص خواهد شد، شرح داد: با توجه به وجود معادن در این منطقه مدیریت بحران خراسان جنوبی باید برنامه ریزی های مناسبی برای زمان ایجاد بحران و چگونگی امداد رسانی به مصدومان انجام دهد.

وحیدی با تاکید بر اینکه مدیریت های بحران خراسان جنوبی و یزد باید نسبت به شناسایی نقاط ضعف در این حادثه مانند نبود راه دسترسی و پوشش ضعیف تلفن و ... بررسی های لازم را انجام و برای رفع آن ها اقدام کنند، گفت: با توجه به طولانی بودن این جهت که خستگی رانندگان را در پی دارد باید ایستگاه های بین راهی در جهت احداث شوند.

وی با اشاره به اینکه حوادث بیشتر در نزدیکی 30 کیلومتری شهر ها به وقوع می پیوندند خواستار برنامه ریزی مناسب در این باره شد و از پیگیری برای ارسال تجهیزات مورد نیاز بیمارستان طبس از طریق وزیر بهداشت و همچنین پرداخت به موقع دیه فوت شدگان با توجه به بیمه بودن مسافران خبر داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بررسی نقاط ضعف در حادثه قطار مشهد، یزد و اقدام برای رفع آن ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بررسی نقاط ضعف در حادثه قطار مشهد، یزد و اقدام برای رفع آن ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید