اخبار سیاسی

صادرات محصولات دانش بنیان ایرانی به ازبکستان

امیرحسین میرآبادی در مصاحبه با خبرنگاران، درباره تعاملات علم و فناوری بین المللی ایران و ازبکستان شرح داد و گفت: یک ملاقات اختصاصی دوجانبه بین دکتر دهقانی معاون علمی ریاست جمهوری و وزیر آموزش، علم و نوآوری به میزبانی معاونت علمی برگزار گردید و همزمان...

13 تیر 1402

خبر مهم وزیر صمت درباره روش تازه کنترل قیمت ها در بازار

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه سامانه شفافیت فروشگاهی حلقه پایانی سامانه جامع تجارت است، گفت که با این سامانه دیگر نیازی به خوداظهاری نیست و قیمت ها کاملا می تواند با استفاده از این سامانه کنترل گردد.

29 فروردین 1402

رژیم غذایی عجیب مهاجم چلسی: نوشابه و پاستیل!

هاورتز علاقه بسیار زیادی به استفاده از خوراکی هایی با قند بالا دارد و همین باعث شده که رژیم غذایی سالم و عادی روی او جواب ندهد.

15 فروردین 1402

افزایش سقف معافیت مالیاتی کارمندان به 10 میلیون تومان

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (سه شنبه) مجلس و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال آینده، با پیشنهاد علیرضا سلیمی در بند و تبصره 12 مبنی بر افزایش سقف معافیت مالیاتی سالانه از 84 میلیون تومان به 120 میلیون تومان موافقت کردند.

9 اسفند 1401

وزیر ورزش ممنوع الملاقات شد ، انتقال شبانه سجادی به تهران

وزیر ورزش و جوانان و تعدادی از مصدومان سانحه سقوط بالگرد جهت ادامه روند درمان، با تصمیم پزشکان از بیمارستان شهید باهنر کرمان ترخیص و در یکی از بیمارستان های تهران بستری شدند.

6 اسفند 1401

خانه های تاریخی با یاری هنرمندان احیا می شوند

طبق آخرین اخبار بدست آمده، شرکت ملی بازآفرینی شهری در قالب طرح های بازسازی و احیای بناهای ارزشمند تاریخی پروژه هایی را در شهرهای مختلف کشور مدنظر قرار داد. این خبر در بخش اخبار گردشگری و جدیدترین اخبار گردشگری درباره خانه های تاریخی و احیای خانه های...

10 بهمن 1401

طعنه گازی جمهوری اسلامی به دولت رئیسی؛ مشکل در سمت مصرف کنندگان است؟!

روزنامه جمهوری اسلامی در خبری به عملکرد دولت در مواجهه با سرمای اخیر انتقاد کرد.

28 دی 1401

کمین آمریکا برای تحریم ایران ، ایده تغییر محل سازمان ملل امکان عملیاتی دارد؟ ، روسیه موقعیتی که باید و شاید را در نظام بین الملل ندارد

کارشناس حقوق بین الملل معتقد است که آمریکا هم به اتکای حاکمیتی که در بین متحدان و سایر کشورها دارد از موقعیت ها سوءاستفاده می نماید اما اگر دولت ها متحد شوند و مانع از نفوذ آنها باشند و می توانند قدرت های بزرگ را در اعمال سیاست های یکجانبه خود در تنگنا...

23 آذر 1401

مشکل کم آبی همدان کی حل می گردد؟

استاندار همدان گفت: بخشی از مشکل کم آبی شهر همدان تا 20 شهریور برطرف می گردد

6 شهریور 1401

ماجرای اجرای طرح های فاضلاب از محل تهاتر نفت از زبان وزیر نیرو

تهران (پانا) - اوایل سال جاری پروژه های تکمیل شبکه فاضلاب در خرمشهر و آبادان به وسیله رئیس جمهوری به تصویب رسید که بر اساس آن قرار است به جامانده فاضلاب آبادان و خرمشهر به وسیله تهاتر نفت تا سقف 2000 میلیارد تومان که 800 میلیارد تومان برای خرمشهر و 1200 میلیارد...

1 شهریور 1401

برنامه دولت برای خانه دار کردن کارگران ، تنها راه چاره خانه دار شدن طبقات میانه و ضعیف اجرایی می گردد؟

معاون وزیر کار از ساخت شهرک های مسکونی با اولویت کارگران در جوار شهرک های صنعتی اطلاع داد و تنها راه خانه دار شدن طبقات ضعیف و میانه کشور را مدل تعاونی های مسکن دانست.

28 مرداد 1401

نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش اوایل هفته آینده اعلام می شود

در حالی که نهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی در اواخر تیرماه امسال برگزار گشت، قرار است در هفته پیش رو و پیش از نیمه مرداد، پرونده یک آزمون استخدامی مهم سال بسته شود. هرساله آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی به صورت متمرکز برگزار می شد اما...

10 مرداد 1401

بررسی نقاط ضعف در حادثه قطار مشهد، یزد و اقدام برای رفع آن ها

وزیر کشور گفت: مدیریت های بحران خراسان جنوبی و یزد باید نسبت به شناسایی نقاط ضعف در حادثه مانند نبود راه دسترسی و پوشش ضعیف تلفن بررسی های لازم را انجام و برای رفع آن ها اقدام کنند.

24 تیر 1401

افت 54 درصدی فراوری محصولات معدنی، شمش آلومینیوم؛ رکورددار رشد فراوری

به گزارش خبرنگاران، آمار منتشرشده از سوی وزارت صمت، از افت 54 درصدی محصولات معدنی در سال 1400 حکایت دارد. در این میان بیشترین رشد فراوری مربوط به شش آلومینوم با رشد 25 درصدی است.

22 تیر 1401

توافق یمن و ائتلاف سعودی برای مبادله بیش از 2 هزار اسیر

به گزارش خبرنگاران به نقل از المیادین، رئیس کمیته اسرای یمن از توافق با ائتلا ف سعودی برای تبادل اسرا تحت نظارت سازمان ملل متحد اطلاع داد.

12 تیر 1401

کم و کیف مصوبه مجلس در مورد ارز ترجیحی، تاثیر توافق احتمالی وین بر این تصمیم مجلس

خبرنگاران/خراسان رضوی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: مجلس در مصوبه خود به دولت اجازه داده است در قالب قانون بودجه، خودش برای حذف یا عدم حذف ارز ترجیحی کالاهای اساسی تصمیم گیری کند.

11 تیر 1401

معاون وزیر کار شایعه تغییر حقوق کارگران را تکذیب کرد

معاون روابط کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، شایعه تغییر حقوق کارگران را تکذیب کرد و گفت: وزیر کار مصوبه شورای عالی کار را به همه نهادها و بنگاه های مالی ابلاغ نموده است.

8 تیر 1401

معافیت سالانه 3000 تا 5000 خانوار از پرداخت هزینه انشعابات

مدیرکل حمایت های اجتماعی کمیته امداد درخصوص پرداخت هزینه های لوله کشی و انشعابات خانه های مددجویان کمیته امداد توضیحاتی ارائه کرد.

30 خرداد 1401

بازگشت معافیت مالیاتی فعالان حوزه سینما

تهران (پانا) - با کوشش انجمن های صنفی سینمایی و با هدف حمایت از فراوری، جذب سرمایه و اشتغال زایی و…. مجلس با معافیت اقتصادی هنرمندان در سال 1401 موافقت کرد.

22 خرداد 1401

رویداد ساری 2022 از راهبردهای نوین گردشگری است

خبرگزاری خبرنگاران- معاون گردشگری مازندران گفت: رویداد ساری 2022 از راهبردهای نوین در حوزه گردشگری است و سازمان ها و نهادهای دارای اهداف و وظایف مشترک، باید بخشی از فعالیت خود را در راستای اقتصاد گردشگری و توسعه آن به کار گیرند .

15 خرداد 1401
تعداد: (172)