گوشی هوآوی Mate 30 5G دارای بهترین کیفیت دوربین در میان تمام مدل ها

به گزارش وبلاگ چارگون، کارشناسان سایت معتبر DxOMark، بالاترین امتیاز کیفیت دوربین در میان تمامی گوشی های بازار را به پرچمدار هوآوی دادند.

گوشی هوآوی Mate 30 5G دارای بهترین کیفیت دوربین در میان تمام مدل ها

به گزارش خبرنگار ، سایت DxOMark به عنوان یکی از اصلی ترین مراجع برای سنجش کیفیت دوربین تلفن های هوشمند شناخته می رود. این سایت از کارشناسان برجسته حوزه عکاسی، تصویر شناسی و فیلم برداری تشکیل شده که پس از عرضه هر گوشی جدید، با دقت و طی چندین مرحله دوربین عکس برداری و فیلم برداری آن را مورد آنالیز و تحلیل قرار می دهند و به تمام شاخصه های دوربین، امتیاز می دهند. در نهایت امتیاز نهایی دوربین تلفن هوشمند در سه بخش تصویر برداری، فیلم برداری و دوربین سلفی منتشر می شود. به دلیل اعتبار امتیازات این سایت، رتبه بندی دوربین تلفن های هوشمند مختلف ارائه شده از طرف کارشناسان آن، مورد تائید همه بوده و به عنوان یک مرجع شناخته می شود.

حال پس از عرضه نسخه 5G پرچمدار هوآوی میت 30، نقد و آنالیز های دوربین این مدل منتشر شده و پرچمدار جدید هوآوی با کسب امتیاز کلی 123، توانست به صندلی اول رتبه بندی سایت DxOMark برسد. البته تا پیش از آن نیز مدل هوآوی میت 30 پرو، با کسب 121 امتیاز، به عنوان رجحانن تلفن هوشمند با بالاترین کیفیت دوربین شناخته می شد. نکته قابل توجه آن است که سخت افزار و دوربین هر دو مدل یکسان بوده و رجحان میت 30 نسخه 5G، تنها به بهبود های نرم افزاری اعمال شده از طرف هوآوی باز می شود.

در متن آنالیز دوربین هوآوی میت 30 نسخه 5G آمده که این گوشی از نظر نرم افزار تصویر برداری بهبود های فراوانی یافته است. چندین نکته کلیدی مانند فوکوس اتوماتیک، ضبط صدای محیط و ارائه جزئیات بیشتر در تصاویر و فیلم ها، ارتقاء یافته، همچنین تصویر برداری در نور کم، با دامنه عریض تر انجام می شود. تصاویر پرتره در شب نیز افزایش کیفیت داشته اند. بیشتر این موارد در فیلم برداری نیز بهبود پیدا نموده است.

بالاترین امتیاز ها در آنالیز پرچمدار هوآوی به عملکرد دوربین بزرگنمایی، فوکوس اتوماتیک، رنگ بندی و جزئیات تصویر داده شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "گوشی هوآوی Mate 30 5G دارای بهترین کیفیت دوربین در میان تمام مدل ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی هوآوی Mate 30 5G دارای بهترین کیفیت دوربین در میان تمام مدل ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید